Ultimate Spider-Man 3.Sezon Tüm Bölümler



Merhaba arkadaşlar görüyorum ki Üstün Örümcek Adam 3.sezon hiçbir yerde adam akıllı bulamadım. Bende elimden geldiğince kendim çevirip, upload etmeye çalıştım. Bu ikinci, üçüncü altyazı eklemem. Yani daha acemiyim :) Çizgi diziyi izledikten sonra yorum atarsanız sevinirim.




Üstün Örümcek Adam 3.Sezon 2.Bölüm: İntikamcı Örümcek Adam Kısım 1

Bölümün Konusu: Loki ve Doktor Ahtapot birlik olup Örümcek Adamı yok etmek isterler. Bunu Örümcek Adamının, Yeni takım arkadaşları olan Avengers'a yaptırmak isterler.
  • Alternatif 1 (Önerilen)
  • Alternatif 2

Yorumlar

  1. Güzel ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. Sonunda buldum. Ayrıca görüntü kalitesi ve alt yazı harika ellerine sağlık!

    Devamı kesinlikle bekliyorum ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazı ufak sorunlardan dolayı devamı gelemeyebilir :/ Aslında 20. bölüme kadar çeviriler hazırdı fakat silindi :'(

      Sil
    2. 2. bölüm eklenmiştir. Keyifli izlemeler :) http://technovadi.blogspot.com.tr/2015/09/ultimate-spider-man-3sezon-2bolum.html

      Sil
  3. 44432324234342432432

    YanıtlaSil

Yorum Gönder