League Of Legends - Rads Error Düzeltme Yolları


Rads error mu alıyorsunuz? Hiç bir çözüm yolu bulamadınız mı? Bir de bu konuya bakın. Bütün çözümleri bir araya topladım ve size sunuyorum. Hemde anlatımlı bir şekilde. Kolayca yapacaksınız.

Rads Error ve Çözümü
Rads Error ve Çözümüm

League of Legends oynamak isterken RADS Error - Could not connect to the HTTP Server hatası alıyorsanız bunun nedeni oyunun varsayılan dizinde olmamasıdır.

Oyunun olması gereken dizin aşağıdaki gibidir:

"C:\Riot Games\League of Legends\lol.launcher.exe"

Bir Diğer şey ise "Eğer oyun içinde Türkçe karakter bulunan bir klasörde ise bu hatayı alabilirsiniz."
Bu dediklerim yaptıkdan sonra olmaz ise aşağıdaki çözümlere bakabilirsiniz.

1.Windows'u Uptade edin.
Açıklaması: Windows sürüm'ünüz yeterli olmalı. Bunun için mesela xp'niz SP2 ise SP3'e yükseltin ve otomatik güncelleştirmeleri açın.
Otomatik güncelleştirmeler nasıl açılır?
Denetim masası>Performans ve Bakım>Sistem>Otomatik güncelleştirmeler seçeneğinden size uygun olanını seçin ve uygula deyiniz.Benim sorunumu çözmüştü.

2. Microsoft Net Framework Yükleyin. Buradan ulaşabilirsiniz! Bu zaten kendini günceller 4.5'e

3. Microsoft C++ Redistributable yükleyin/güncelleyin. Buradan ulaşabilirsiniz!

4. Direct-X versiyon güncelleme. Buradan ulaşabilirsiniz!

5. Adobe Air. Buradan ulaşabilirsiniz!

6. Bu çözüm kolay bir çözüm ama olacağını sanmıyorum sağ tıklayın yönetici çalıştırın.

7. Güvenlik duvarı-antivirüs kapatma.
Bunlardan sorun daha çok oyunun içindeyken yaşanır fakat denemekte fayda var tabi.Güvenlik duvarı kapatmayı bilmeyen varsa yorum yazsın açıklarım.

8. Saatin yanındaki internet(PC) veya wireless İşareti>Ağ ve Paylaşım Merkezi>Bağlantılar kısmından ağ adınıza tıklayın>Özellikler'e Basın>Tcp/Ip4 kısmana girin> Dns ve Ip Otomatik Al diyin ve çıkarken doğrula seçeneğine tıklayın.

9. Buradan dosyayı indirerek (nereye kuruluysa oyun)/RADS/system/rads_user_kernel.exe ile değiştirin.

10. Rads>Projects>lol_air_client>releases> (içeride ki dosyayı açın. Her yamaya göre değişir) S_OK ve release manifest silin.

Deploy klasörünü açın. Logs > Logs/META-INF/LoL.exe yi silin. Launcher i tekrar açın ve patch atmasını bekleyin.Anlatılmış.

Son olarak söylemeyi unutmuşum :) Oyuna veya kısayoluna sağ tıklayın. Uyumluluk sorunu gidermeye tıklayın ve yönergeleri takip edin.

Konu Alıntıdır. Fakat Düzenlemeler Bana Aittir. Altta belirttim.
Açıklamaları düzelttim. Linkleri kendim buldum. İnşallah sorununuz çözülmüştür. İyi günler dilerim :)

Yorumlar

  1. Dns değiştirdim ve geçti bunları yapmamıza gerek yok gibi ama bilgilendirici (h)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben dns değiştirdiğimde olmuyordu :) O hata sadece dns le ilgili değilki. Yani bir hatanın birkaç çözümü vardır. Ben sizlere burada bildiğim birkaç yöntemi belirttim. Bunlara yaptığınızda bile oyun hala Rads hatası verebiliyor. Bu arada yorumunuz için teşekkürler

      Sil
  2. Çift tıkladıyınca girmiyor lol.launcher e herşeyi yaptım pc ye format attım omadı ram 4 gb ekran kartı 2 gb

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uyumluluk yaptınızmı?

      Sil
    2. Oyun klasöründe rads/system/air_client_config_tr ve air_client_config var o dosyaları sil düzelir bu sourunun nedeni ise yamanın tam yüklenmemesidir. Yamayı silerek çözebiliriz bu sorunu.

      Sil
    3. Oyun klasöründe rads/projects klasörü içinde lol_air_client_config ve tr'si var silin ve launcher'ı çalıştırın.

      Sil
  3. Güvenlik duvarını nasıl kapatcaz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denetim Masası/Sistem ve Güvenlik/Windows Güvenlik Duvarı/Bildirim Ayarlarını Değiştir.

      Sil
  4. Uyumluluk nasıl yapılır bro

    YanıtlaSil
  5. İLK NEDENDE VAR SAYILAN DİZİDE DEĞİLDİR DEMİŞSİN YA ONU NASIL DÜZELTİCEZ PEKİ OYUUNU SİLİP YÜKLİYCEZMİ ÇÜNKÜ BEN BAKTIM BENDE LOLLAUNCHER YAZIYOR

    YanıtlaSil
  6. ilk sorundaki dize ile alakı olanı nasıl çözicez onu yazmamışsın oyunu silip tekrarmı yükleyelim ben baktım çünki benimkinde lollauncher yazıyodu hemen cevaplarsan sevinirim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk sorun derken :) Zaten bir tane sorunun çöüzmlerini attım buraya.

      Sil
    2. Dizin demek istediniz galiba ilk olarak oyunun bütün dosyalarını C içine bir Riot Games klasörü açıp daha sonrada onun içine League of Legends isimli bir klasör atıp açmayı deneyiniz.

      "C:\Riot Games\League of Legends\lol.launcher.exe"

      Eğer olmaz ise silip yeniden yükleyiniz.

      Sil
  7. Kardeş bir sürü video falan izledim rads hatasıyla ilgili çok farklı çözümler vardı hepsini denedim olmadı sorun dosyanın Türkçe karakter içeren bir dosyada bulunmasındaymış bu da emperyalist güçlerin üzerimizdeki etkilerini gösteriyor böyle bağımsızlığın amınakoyayım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :D Hangi dosyayı silmek gerek? Eğer söylersen diğer arkadaşlarada yardımcı olmuş olursun :)

      Sil
  8. Daha basit bir çözümü yokmudur acaba bendede şimdi olduda..

    YanıtlaSil
  9. Modeminizi resetleyin düzeliyor

    YanıtlaSil
  10. Arkadaşlar bunları yapınca çözüme ulaşamayanlar benim dediklerimi yapsın bana güvenin benimde böyle oldu ve bir uygulama yada dosyalar yani bilgiseyarınızda yer kaplayan uygulama veya dosyayı silin bu sorun böyle çözülür bilgiseyarınızda herhangi bir dosyayı silin

    YanıtlaSil
  11. Dns sunucusunu otomatik olarak al' diyin ve kaydedin ..

    Sorun çözüldü.. Teşekkürler

    YanıtlaSil

Yorum Gönder