WHAFF Rewards Nedir?




Whaff Rewards İle Akıllı Telefonunuzdan Para Kazanın!
Bu yazımızda "Whaff Nedir?" onu anlatacağız.WHAFF Rewards'ı Google Playden İndirdikten sonra açıyoruz.

  

Log-in'e basıyoruz ve facebook hesabımızla giriş yapıyoruz. Giriş yaptıkdan sonra bu kodu girerseniz "AJ24516" her indirdiğiniz uygulama için 0.30$ fazladan kazanırsınız ve ekstra olarak 15 gün boyunca iki katı bonus kazanırsınız.

 

Şimdi size "Browse" bölümü hakkında bilgi vereceğim.

 

Notice: Duyuru demektir. Bu bölümde (yeni eklenen ödemeler,davet kodu,önemli duyurular,yeni ödül sistemi v.b)
Earning: Kazanılanlar demektir. Bu bölümde (kazanılan geçmişi, ödeme geçmişi bulunmaktadır.)
Exchange: Takas demektir. Bu bölümde (Takas menüsü, xbox hediye kartı, ps hediye kartı, amazon hediye kartı, google play hediye kartı, steam hediye kodu, facebook hediye kodu, iTunes hediye kodu ve paypal)
Friends Invite: Arkadaş Daveti demektir. Bu bölümde;
*Information(Bilgi)= Davet kodu bulunur. Benimki "AJ24516" 
*Invite List(Davet Listesi)= Sizin kodunuzu yazan kişileri gösterir.
Premium Picks:  Alınan primler. Bu bölümde (Daily Play bölümü vardır.)
Ranking: Sıralama demektir. Bu bölümde (Bugünün sıralaması ve Toplam Sıralama) Skor diyede çevirilinebilir.
Setting: Ayarlar Demektir. Bu bölümde (Ayarlar vardır :D)
Tutorial: Yardım veya Öğretici olarak çevirilinebilir.
FAQ: SSS yani sorulan sorular demektir.
RATE US: Bunu ne demek istediğini tam anlamadım ama tıkladığımızda google play sayfasına yönlendiriyor. US= ABD demek us= biz demek :)
WHAFF Facebook: Tıkladığınızda  User Stream bölümüne yönlendiriyor.


"Lucky Picks" Bölümü Hakkında Bilgi

 

Şu an için sadece 1 tane liste var ama ilerleyen zamanlarda dahada gelebilir. Bu bölümde şansa bağlı görevler vardır.

Bu Bölümde "Premium Picks" hakkında bilgi  vereceğim


Premium Picks bölümünde günlük primler bulunmaktadır ve hergün yenilenmektedir.

"Whaff Picks" bölümü hakkında bilgi

 

İnvite To Share & Earn bölümünde arkadaşlarınızı davet ediyorsunuz ve Her bir arkadaş daveti için 0.01$ kazanıyorsunuz. Davetinizi kabul eden her bir kişi için ise 0.30$ kazanıyorsunuz. Diğer görevler ise oyun ve uygulamalarla ilgili, onlardan bakiye kazanmak için görevleri tamamlamanız lazım ve o oyun veya uygulamanın telefonunuza daha önceden yüklememesi gerekir. 
Ben 4 kişi davet ettim ve 0.04$ kazandım.


"Other Picks" Bölümü

Diğer reklam şirketlerin paylaşmış olduğu görevler ama ben pek önermiyorum :) Üsteki şeyleri bile yaparak günlük 10.00$ kazanabilirsiniz.

"User Stream" Bölümü


Diğer Kullanıcıların yaptığı etkileşimleri gösterir ve kendinizde yorum yapabilirsiniz.

"Ranking" Bölümü


Benim değimimle Derece bölümü :) Toplam kazanılanı gösterir.

İyi Para Kazanmanız dileğiyle TechnoVadi.....               #TechnoVadi

Yorumlar

  1. BG01305 kodunu girin 0.30 dolar kazanın

    YanıtlaSil
  2. WHAFF REWARDS GOOGLE PLAY İNDİRİN İLK BAŞTA SİZE KOD GİRME HAKKI VERİYOR BENİM KODUMU GİR HEM SEN KAZAN HEMDE BEN KOD:AM05811 İYİ GÜNLER ARKADAŞLAR

    YanıtlaSil
  3. CG53907 Kodunu girin 0.30 $ Kazanın.

    YanıtlaSil
  4. CG53907 Kodunu girin 0.30$ Kazanınç

    YanıtlaSil

Yorum Gönder