FIFA 15 Ultimate Team Mobil Versiyon Çıktı

Merakla beklenen an sonunda geldi!

FIFA 15’i merakla beklerken oyunun mobil platformuna özel modu FIFA 15 Ultimate Team çıkışını gerçekleştirdi.


Oyunda 500’ün üzerinde lisanslı takım bulunurken 30’dan fazla stadyum ve gerçek ligde bulunuyor. Ayrıca Süper Ligi de bu liglerin arasında görmek sevindirici.






FIFA 15 Ultimate Team Videolarımız İçin Tıkla!

Android cihazlar için; buradan

Apple cihazlar için;  buradan

Windows Phone cihazlar için; buradan

İndirebilirsiniz.
Resimler



Yorumlar

  1. Merhaba :) kusurba bakmayın yazınıza bugün gördüm,bende sitemde alt kısıma böyle bişey yapmayı planlıyorum. Karşılıklı olarak yaparsak güzel olur aslında :)

    YanıtlaSil
  2. Mehmet Ali Yalçınkaya27 Eylül 2014 19:25

    O halde ben sizi dost blog olarak ekleyeyim sizde blogumu nasil ekleyecekseniz beni bilgilendirin..

    YanıtlaSil
  3. Şimdi ekliyorum :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder